viernes, 24 de abril de 2009

Sant Jordi a l'IES


A les 11h vam encetar la diada de Sant Jordi amb la representació de l’obra teatral “El somni d’una nit d’estiu” de William Shakespeare, amb adaptació d’Eduardo Zamarillo a càrrec dels alumnes de 3r d’ESO. Una gran actuació a càrrec de tots els participants, que van comptar amb la direcció de la Núria. La representació va esdevenir un èxit, els alumnes i professors espectadors xalaren molt durant la mateixa i van aplaudir llargament a tots els participants en acabar.
Els actors: Alba Figueroa, Miriam Cid, Damià Rodriguez, Mireia Ibàñez, Sergio Sancho, Aitor Tomàs, Irina Laguarta, Rocio Barquero, Ernest Cid, Judith Tomàs, Esteve Mestre, Rut Rodriguez, Clara Sabaté, Mireia Marín, Ona Ruiz i Sarai Muria. Però hi ha molta feina feta que no es veu en el moment de la representació maquillatge, escenografia, decorats, etc... Aquestes tasques van estar realitzades per Tamara Cid, Alba Roé, Miriam Jardí, Mireia Marín, Ona Ruiz, Clara Sabaté i com apuntadora Dairén Batiste. El final va ser molt emotiu amb el regal d’un bonic ram de roses de tots els alumnes que van participar a la Núria. Moltes felicitats a tots!




A les 13h va començar el lliurament de premis del 12è certamen literari IES Les Planes a la Sala d’Actes del Centre, també es van lliurar els premis del concurs de cartells que va organitzar el departament de plàstica, i finalment vam poder gaudir d’una meravellosa interpretació musical a càrrec d’alumnes del centre dirigits per Felip. Vam acabar els actes a la tarda amb un emotiu recital de poesia a càrrec de Carles Ibàñez, Pili Ibàñez i Sara Cid.
Tot plegat, un bonic dia de Sant Jordi!

3 comentarios:

  1. Tot va anar molt rebé, llàstima que no vaig poder anar al teatre, Felip ens va proposar d'ensaiar, i no li podia dir que no.
    Molt maques les fotos, però una mica borroses.
    Ernest, m'agradaria que me'n passes més perfavor, i que surti jo, si us plauuuu! Gràcieeeees!

    Records,
    Núria.

    ResponderEliminar
  2. Tan sols em ve la imatge de quan em van cridar a l'escenar i vaig jo i em deixo el regal, hahaha!
    Jo no volia pujar ni una vegada a l'escenari, i vaig haver de pujar-ne dues!
    Quina vegonya, i a la vegada gràcia.

    Bé, un dia magnífic.
    Gràcies per pujar les fotografies, ja són totes meves!
    Ah, i vam riure molt amb el teatre.

    ResponderEliminar
  3. Sisisisi, i al meu pare el vas deixar allà totsolet en lo teu regal a la mà...
    Ets única i especial per a aquestes coses...
    jajajaja!

    ResponderEliminar