jueves, 19 de marzo de 2009

Marcha Mundial para la Paz y la No Violencia

3 comentarios:

  1. Qué boniiiic! I que interessant, tan debó totes les persones penséssin com les persones del vídeo, Ernest, perquè no t'fegeixes a elles?¿ Estaria molt bé...

    No et pots queixar que estic comentant massaaaaa!!
    jajajaja!!!

    ResponderEliminar
  2. Ostres, doncs que guai, no?
    Ja m'hi afegiria, jo, a aquesta marxa.
    Si es per viatjar, i damunt per a reivindicar la PAU, doncs millor que millor.
    Hi anem, Ernest?

    P.D: Ja t'he comentat, ara no et queixaràs, eh?

    ResponderEliminar
  3. Angeeeels, jo també m'apuntooo, okisss? En tu, en Ernest, en li Mister, i atres més, jajaja, que tu ia saaaas, jajajaja!! Bueno Ernest, que esperem que vinguin per l'institut, i nosaltres ens acoplarem en aquesta gent, okisss?¿?¿?¿

    Que se fa perque és una bona causa, massa i tot... jeje!!

    Bueno, que su us estima a toooots, byeee!!

    PD: Vull que vinguen!

    ResponderEliminar